Умови повернення

Умови повернення оплати

Квітна гарантує повернення грошових коштів сплачених за замовлення, при цьому повернення оплати за букет і доставку можливе за умовами:

  • Замовлення було скасовано заздалегідь, хоча б за 1 добу до дати доставки. У деяких випадках ми йдемо на зустріч і повертаємо оплату в разі, якщо скасування замовлення сталося в день доставки, якщо вважаємо сформовану причину повернення - поважною.

Способи повернення коштів

Гроші повертаються тим же способом, яким була проведена оплата замовлення. Наприклад, якщо оплата була проведена карткою через інтернет-еквайринг (оплата на сайті при оформленні замовлення через кошик), повернення здійснюється шляхом процедури повернення від компанії, що надає послуги Інтернет-Еквайрінга.

Терміни повернення грошових коштів

Згідно із законодавством України, повернення коштів може займати до 3-х банківських днів. Гроші з боку інтернет-еквайрінгу відправляються відразу, в момент проведення повернення з нашого боку, але зарахування їх з боку банку-одержувача може займати деякий час.

Відмова від оплати букету в момент отримання

У разі, якщо Ви є і Замовником і Одержувачем букета - Ви можете відмовитися від оплати замовлення (букет та доставка) і отримання букета, якщо на Вашу думку букет не відповідає Вашим очікуванням.

Повернення оплати в разі вже доставленого букета

Повернення оплати в разі вже доставленого букета не провадиться. У разі наявності претензій у Замовника за якістю букета після факту доставки на свій розсуд в якості компенсації можемо надати букет-комплімент, знижку на наступне замовлення або безкоштовну доставку наступного замовлення. Склад (квіти, фрукти), бюджет, зовнішній вигляд букета компліменту визначається нами виходячи з власних міркувань.

Відмова від отримання букета одержувачем

У разі якщо з якоїсь причини одержувач не бажає прийняти букет, замовлення вважається виконаним, квіти приймаються на тимчасове зберігання до прийняття рішення Замовником. Букет може бути доставлений іншому одержувачу або переданий безкоштовно у соціальни установи - за домовленістю з Замовником. Транспортні витрати, пов'язані з повторними доставками букету - оплачуються Замовником окремо.

Претензії по запізненню доставки

Ви можете поскаржитися на запізнення доставки, в разі, якщо оплатили послугу "доставка до точного часу". У разі підтвердження факту запізнення ми здійснимо повернення різниці між вартістю стандартної доставки і послугою "доставка до точного часу". В інших випадках доставка здійснюється протягом дня, додатково узгоджується з одержувачем. Орієнтиром служать діапазони о 2 годині. Наприклад з 8 до 10, з 9 до 11, з 10 до 12, з 11 до 13, з 12 до 14, з 13 до 15, з 14 до 16, з 15 до 17, з 16 до 18, з 17 до 19 , з 19 до 21, з 20 до 22 години за Київським часом.

Замовлення букета в 1 клік