Умови повернення

Замовити букет по телефону:

+38 (068) 2960995

0682960995

Замовити букет по телефону:

з 9:00 до 21:00 щодня

або

Безкоштовно з мобільних та міських телефонів України, або

Замовити безкоштовний дзвінок

або

Тицьніть, щоб подзвонити у зручний месенджер:

Месенджери та колбекНаписати

Тицьніть, щоб написати у зручний месенджер:

Або напишіть за номером: +380980584862

Або відскануйте QR-код:

Замовити безкоштовний дзвінок

+38 (032) 2880367

0 800 33 59 65

 Львів, Л. Курбаса 7

Умови повернення

Політика конфіденційності

Які дані ми збираємо для можливості здійснення замовлення та надання супутніх сервісних послуг

Для можливості здійснення замовлення ми збираємо, обробляємо та зберігаємо такі персональні дані:

  • ПІБ Замовника
  • Адреса e-mail Замовника (Email)
  • Номер телефону Отримувача
  • ПІБ Отримувача букета (у разі, якщо це різні особи)
  • Номер телефону Отримувача
  • Адреса доставки замовлення

Особливості конфіденційності між Замовником та Отримувачем

За замовчуванням, якщо не вказано окремо інше, а у листівках немає підпису Замовник анонімний.
Ми можемо на прохання Отримувача розголосити ім'я Замовника лише у разі попереднього погодження з останнім (Замовником) цього факту.
Діє також принцип зворотної анонімності. Наприклад, якщо Замовник не знає адреси Отримувача (оба будь-якої іншої персональної інформації), але вона стає відома у процесі виконання замовлення для нас, ми не передаємо цю інформацію будь-якій третій стороні, у тому числі Замовнику без згоди на це Отримувача.

Конфіденційність предмета замовлення

Для забезпечення процесу доставки замовлення у всіх необхідних комунікаціях з Отримувачем ми дотримуємося принципу сюрпризу. Це означає, що якщо не виникає критичних вимог з боку Отримувача щодо попереднього розголошення предмета доставки, то ми не розголошуємо його.

Щодо назви предмета доставки, то ми використовуємо терміни на кшталт "сюрприз", "подарункова доставка" та інші, що не розкривають сутність.

Як ми використовуємо надані персональні дані:

  • Під час здійснення замовлення система управління сайтом генерує та відправляє в автоматичному режимі смс та інші повідомлення в месенджери, електронною поштою – для інформування Замовника щодо зміни статусу його замовлення.
  • Ми можемо здійснити телефонний дзвінок, надіслати текстове повідомлення як смс або за допомогою месенджера для забезпечення своєчасної доставки замовлення.
  • Ми можемо надіслати повідомлення вищезазначеними засобами зв'язку з метою нагадування про можливість повторити своє замовлення через рік.
  • Ми можемо надіслати сервісне повідомлення вищезазначеними засобами зв'язку з метою нагадування про майбутнє свято або подію, що зазвичай супроводжується квітами.

Використовуючи наш сайт kvitna.ua, Ви підтверджуєте, що з метою здійснення підприємницької діяльності Ви даєте нам згоду на обробку персональних даних, а саме:

  • ПІБ Замовника
  • Адреса e-mail Замовника (Email)
  • Номер телефону Замовника
  • ПІБ Отримувача букета (у разі, якщо це різні особи)
  • Номер телефону Отримувача
  • Адреса доставки замовлення

Кожному замовленню надається індивідуальний номер. Оплачуючи своє замовлення, Ви автоматично погоджуєтеся з правилами надання послуг та надаєте явну згоду на використання Ваших контактних даних для надсилання Вам маркетингових повідомлень.
Ви можете відмовитись від нагадувань про своє замовлення через рік, а також від нагадувань про майбутні події в контексті яких використовуються квіти.
Для цього Ви можете написати нам.

Умови повернення оплати

Квітна гарантує повернення грошових коштів сплачених за замовлення, при цьому повернення оплати за букет і доставку можливе за умовами:

  • Замовлення було скасовано заздалегідь, хоча б за 1 добу до дати доставки. У деяких випадках ми йдемо на зустріч і повертаємо оплату в разі, якщо скасування замовлення сталося в день доставки, якщо вважаємо сформовану причину повернення - поважною.

Способи повернення коштів

Гроші повертаються тим же способом, яким була проведена оплата замовлення. Наприклад, якщо оплата була проведена карткою через інтернет-еквайринг (оплата на сайті при оформленні замовлення через кошик), повернення здійснюється шляхом процедури повернення від компанії, що надає послуги Інтернет-Еквайрінга.

Терміни повернення грошових коштів

Згідно із законодавством України, повернення коштів може займати до 3-х банківських днів. Гроші з боку інтернет-еквайрінгу відправляються відразу, в момент проведення повернення з нашого боку, але зарахування їх з боку банку-одержувача може займати деякий час.

Відмова від оплати букету в момент отримання

У разі, якщо Ви є і Замовником і Отримувачем букета Ви можете відмовитися від оплати замовлення (букет та доставка) і отримання букета, якщо, на Вашу думку, букет не відповідає Вашим очікуванням. Якщо букет при цьому був оплачений заздалегідь оплата (і за букет, і за послугу з доставки) повертається тим же способом, яким була проведена.

Повернення оплати в разі вже доставленого букета

Повернення оплати в разі вже доставленого букета не провадиться. У разі наявності претензій у Замовника щодо якості букета після факту доставки ми на свій розсуд в якості компенсації можемо надати букет-комплімент, знижку на наступне замовлення або безкоштовну доставку наступного замовлення. Склад (квіти), бюджет, зовнішній вигляд букета компліменту визначається нами виходячи з власних міркувань.

Відмова від отримання букета отримувачем, відсутність фізичної можливості отримання букета

У разі коли з якоїсь причини Отримувач не бажає прийняти букет (або фізично не може найближчим часом прийняти букет, наприклад, через відсутність у місті або з інших причин), замовлення вважається виконаним, квіти приймаються на тимчасове зберігання до прийняття рішення Замовником. Букет може бути доставлений іншому Отримувачу або переданий безкоштовно у соціальни установи за домовленістю із Замовником. Транспортні витрати, пов'язані з повторними доставками букету, оплачуються Замовником окремо.

Претензії щодо запізнення доставки

Ви можете поскаржитися на запізнення доставки у випадку, якщо Ви оплатили послугу "доставка до точного часу". У разі підтвердження факту запізнення ми здійснимо повернення різниці між вартістю стандартної доставки і послугою "доставка до точного часу". В інших випадках доставка здійснюється протягом дня та додатково узгоджується з Отримувачем. Орієнтиром служать діапазони у 2 (дві) години. Наприклад, з 9 до 11, з 11 до 13, з 13 до 15, з 15 до 17, з 17 до 19, з 19 до 21 години за Київським часом.

Замовлення букета в 1 клік